آچار فیلتر تسمه ای A-Kraft

0 ریال

آچار فیلتر تسمه ای A-Kraft

کد کالا

سایز(mm)

طول(mm)

قیمت (تومان)

A070201

25-160

233

----

A070202

60-260

300

566/000

جهت ثبت سفارش تماس بگیرید.

جزئیات بیشتر این محصول را در بخش اطلاعات بیشتر مطالعه کنید.
جهت دریافت لیست قیمت کامل و مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید:
دفتر فروش:02634461614
کارشناس فروش:09059000372
کارشناس اموزش و خدمات پس از فروش:09122681561

تماس بگیرید

تولیدکننده

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

حداقل تعداد سفارش خرید برای این محصول 2

فروش ویژه
فروش ویژه

هیچ امتیاز پاداش برای این محصول وجود ندارد.

لینک این محصول را به اشتراک بگذارید


شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

آچار فیلتر تسمه ای :

روغن یکی از اجزای مهم ماشین های هیدرولیک، وسایل نقلیه موتوری، هواپیماهای سبک و موتورهای دریایی یا هر وسیله نقلیه دیگری میباشد. فیلتر روغن نیز برای قرار گرفتن در روغن طراحی و تولید شده میباشد که نقش حذف آلاینده ها از موتور، انتقال بهتر روغن را دارا میباشد . فیلتر روغن انواع متفاوتی دارد، باید هر چند وقت یک بار تعویض شود تا دستگاه به خوبی کار کند و سبب خرابی ماشین نشود. برای تعویض فیلتر روغن به آچار مخصوصی نیاز دارید که به نام آچار فیلتر روغن معروف است.

زمانی که چربی بیش از اندازه اطراف فیلتر را می گیرد و اجازه نمی دهد تا فیلتر کار خود را به خوبی انجام دهد، از آچار فیلتر روغن برای تعویض فیلتر استفاده میکنند. آچار اطراف فیلتر قرار می گیرد و سپس با کمک دست یا با استفاده از یک ابزاری مانند یک چرخ دنده می توانید فیلتر روغن را خارج کنید.

آچار فیلتر روغن؛ ابزار مکانیکی تخصصی است که در صنایع خودرو برای حذف فیلترهای روغن کاربرد دارد  و افراد معمولی نیز می توانند بعد از آموزش از آن استفاده کنند.  آچار فیلتر روغن انواع متفاوتی دارد که هر کدام از آنها کاربرد مخصوصی داشته که باید بجا و درست از آنها استفاده کرد. انواع آچار فیلتر روغن عبارت اند از: آچار فیلتر روغن کمربندی، آچار فیلتر روغن اتوماتیک، آچار فیلتر روغن کامیونی، آچار فیلتر پنجه ای، آچار فیلتر روغن زنجیری و... . آچار فیلتر روغن زنجیری دارای تسمه های زنجیره ای می باشند که از آلیاژ فولاد کربن ساخته شده اند.

 

لوازم جانبی

محصولات مشابه