آچار فرانسه A-Kraft

0 ریال

آچار فرانسه A-Kraft

کد کالا

مشخصات

طول (mm)

بازشو دهانه

(mm)

قیمت (تومان)

A03001

آچار فرانسه 6

150

20

210/000

A03002

آچار فرانسه 8

200

25

----

A03003

آچار فرانسه 10

250

30

292/000

A03004

 آچار فرانسه12

300

35

369/000

A03005

 آچار فرانسه 15

375

46

----

A03006

 آچار فرانسه 18

450

55

----

مهم ترین نوع از آچار‌های تنظیم شونده است که در برابر فشار زبانه متحرک آن نسبت به زبانه ثابتش مقاومت بیشتری را دارا است . توجه داشته باشید که آچار فرانسه ها دقیقا مناسب برای هیچ سایز پیچ ها یا مهره ها تولید نشده اند.

جزئیات بیشتر این محصول را در بخش اطلاعات بیشتر مطالعه کنید.
جهت دریافت لیست قیمت کامل و مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید:
دفتر فروش:02634461614
کارشناس فروش:09059000372
کارشناس اموزش و خدمات پس از فروش:09122681561

این مدل تمام شده است

تولیدکننده

حداقل تعداد سفارش خرید برای این محصول 2

فروش ویژه
فروش ویژه

آچار فرانسه A-Kraft

آچار فرانسه توسط یک مهندس انگلیسی با نام "ریچارد کلابرن" اختراع شده است . ویژگی این آچار آن است که فاصله بین دو فک قابل تنظیم بوده برای گرفتن هر نوع سایزی از پیچ و مهره ها میتوان از آن استفاده نمود. به وسیله پیچ وسطی آچار فرانسه را می توانید تنظیم کرد. سایزبندی آچارهای فرانسه متفاوت است و  باید آن را بر اساس میزان باز شدن دو فک از یکدیگر انتخاب کرد.

هرچه دو فک آچار فرانسه بیشتر از هم باز شوند، طول دسته و ابعاد آچار فرانسه بیش تر شده و آچار ضخامت بیش تری نیز پیدا خواهد کرد. آچار فرانسه  برای مصارف عمومی، صنعتی و خانگی کاربرد دارد و اکثر آنها دارای روکش کروم هستند. این مدل آچار فرانسه با روکش کروم AKRAFT  و بسیار مقاوم میباشد. آچار فرانسه ها بر اساس اینچ دسته بندی می شوند . آچارها انواع مختلفی دارند و یکی از پرکاربردترین آنها آچار فرانسه است. 

آچار فرانسه با روکش کروم AKRAFT

از آچار فرانسه می توانید برای گشتاور و اعمال نیروی محدود استفاده کرد و  به یاد داشته باشید که  این آچار را برای پیچ هایی که جنس نرمی دارند استفاده نکنید. برای اینکه از آسیب دیدن خودتان  جلوگیری کنید همیشه اندازه ی فک آچار را برابر با پیچ یا مهره ای که باز و بسته می کنید، انتخاب کنید. قبل از وارد آوردن فشار، اطمینان حاصل کنید که فک آچار کاملاً با اتصال در تماس است. رعایت این نکات از سر خوردن آچار و آسیب دیدن دست ها و انگشتان تان جلوگیری خواهد کرد.

در زمان انتخاب آچار فرانسه به سایز پیچ و مهره تان توجه کنید، در صورت انتخاب سایز بزرگ آچار باعث بریدن پیچ در اثر اعمال نیروی بیش از حد خواهد شد.

آچار‌هایی که نوع آنها قابل تنظیم هستند را انتخاب کنید تا لازم نباشد حجم زیادی از آچار و ابزار را با خود به همراه داشته باشید. آچار فرانسه ها به دلیل اینکه سر قابل تنظیم دارند می توانند طیف وسیعی از اندازه‌های مختلف پیچ و مهره را باز و بسته کنند و کار را برای شما آسان تر کنند.

آچار فرانسه با روکش کروم AKRAFT  مهم ترین نوع از آچار‌های تنظیم شونده میباشد که در برابر فشار زبانه متحرک  آن نسبت به زبانه ثابتش مقاومت بیشتری را دارا است. توجه داشته باشید که آچار فرانسه ها دقیقا مناسب برای هیچ سایز پیچ ها یا مهره ها تولید نشده اند ولی اگر به خوبی انتخاب نشوند ممکن است به خوبی بر روی پیچ‌ها چفت نشده و باعث خورده شدن پیچ و مهره‌ها شوند، مخصوصا اگر دارای سری نرمی باشند.  برای چرخاندن بیشتر یک اتصال سخت و محکم، چکّش به آچار نزنید، مگر اینکه آچاری با قابلیت ضربه زدن داشته باشید که بتوان با چیزی روی آن ضربه زد، در غیر این صورت آچر زودتر از حد انتظار از بین میرود.

لوازم جانبی

محصولات مشابه