آچار چرخ A-Kraft

0 ریال

آچار چرخ A-Kraft

کد کالا

مشخصات

قیمت (تومان)

A070402

17×19×22×1/2” Dr

----

A070403

24×27×32×3/4" Dr

1/284/000

آچار چرخ سواری A-KRAFT در صنعت خودرو برای سفت کردن پیچ‌های روی

چرخ ماشین و یا خودرو به کار میرود.

گروه : آچار چرخ                جنس بدنه : کروم                      نوع : آچار تکی

جهت ثبت سفارش تماس بگیرید.

جزئیات بیشتر این محصول را در بخش اطلاعات بیشتر مطالعه کنید.
جهت دریافت لیست قیمت کامل و مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید:
دفتر فروش:02634461614
کارشناس فروش:09059000372
کارشناس اموزش و خدمات پس از فروش:09122681561

تماس بگیرید

تولیدکننده

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

حداقل تعداد سفارش خرید برای این محصول 2

فروش ویژه
فروش ویژه

هیچ امتیاز پاداش برای این محصول وجود ندارد.

لینک این محصول را به اشتراک بگذارید


شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

آچار چرخ A-Kraft

برای تعویض لاستیک نیاز به دانش این کار و آچار چرخ دارید و این موضوع به همان اندازه مهم میباشد که باید به دانش چگونگی روشن کردن خودرو آگاه باشید. این موضوع می تواند در هر زمانی رخ دهد، فقط کافیست ابزار این کار را داشته باشید. اولین کاری که باید انجام دهید آچار خوب و با کیفیتیداشته باشید.

آچار چرخ AKRAFT

آچار چرخ؛ آچاری میباشد به شکل x  که برای باز و بسته کردن پیچ چرخ های اتومبیل مورد استفاده قرار میگیرد، این آچار چهار سر دارد که هر سر آن برای یک سایز مهره مناسب میباشد و به طور معمول این چهار سایز  ۱۷، ۱۹ و ۲۲ است. با پنچر شدن لاستیک خودرو علاوه بر جک و لاستیک زاپاس نیاز به آچار چرخ هست و این وسیله از مهم ترین ابزاری است که باید در زمان پنچری در اختیار داشته باشید. اما استفاده از آچارهایی که به همراه جک در خودرو قرار دارند، نسبتا مشکل میباشد.

اکثر این آچار چرخ‌ها به شکل L ساخته‌ شده اند و دارای جنس ضعیفی هستند. آچار چرخ‌های AKRAFT علاوه بر جنس مرغوب، از طراحی منحصر به فردی نیز بهره میبرند که استفاده از آنها را آسان‌تر می‌کند. کسانی که با این‌ آچار چرخ کار کرده باشند، میدانند در باز کردن مهره انرژی کمتری مصرف کرده و بسیار راحت خواهند بود. این محصول دارای چهار سری است که هر کدام از آنها مناسب یک سایز از مهره و پیچ ها میباشند.

دلیل در نظر گرفتن چهار سایز مختلف آچار در این محصول، تفاوت نیاز و استفاده از آن برای بیشتر خودروهای سواری هست. آچار چرخ AKRAFT قابلیت تحمل فشار بسیار بالایی دارد. برای استفاده از این وسیله، کافی است با قرار دادن سری مناسب روی مهره، میله‌ای که عمود بر مهره است را بچرخانید.

 آچار چرخ

این آچار، در واقع چهار کاسه در چهار جهت خود دارد و دسته‌های آن بزرگ‌تر از دسته‌های آچار معمولی میباشند. آچار چرخ AKRAFT  آچار ویژه‌ای هست و در صنعت خودرو برای سفت کردن پیچ‌های روی چرخ ماشین و یا خودرو به کار گرفته میشود. توجه داشته باشید هیچ گاه برای تعویض چرخ به آچار با چکش ضربه نزنید، زیرا از عمر آن کم میکند.

اگر آچارتان بزرگتر از حد پیچ های چرخ شماست یا آسیبی دیده و خم میباشد از آن آچار استفاده نکنید.  سعی کنید بهترین آچار را برای خودروی تان تهیه کرده و در هزینه ی آن صرفه جویی نکنید. آچار چرخ AKRAFT کیفیت بالایی دارد و اگر درست استفاده و البته نگهداری شود می تواند عمر زیادی برای شما داشته باشد. اگر می‌خواهید که نزدیکان شما برای تعویض خودرو انرژی کمتری را صرف کنند، تهیه و هدیه کردن این محصول به آن‌ها را به شما پیشنهاد میدهیم.

لوازم جانبی

محصولات مشابه