آچار کارتر S برند A-Kraft

0 ریال

آچار کارتر S برند A-Kraft

آچار کارتر AKRAFT  S دارای سایز های 6 تا 12 میلی متری بوده و بسیار مقاوم میباشد و  برای کار های حرفه ای ماشین و مکانیکی مورد استفاده قرار میگیرد.
جنس بدنه :کروم                    نوع :آچار تکی
جهت ثبت سفارش تماس بگیرید.
جزئیات بیشتر این محصول را در بخش اطلاعات بیشتر مطالعه کنید.
جهت دریافت لیست قیمت کامل و مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید:
دفتر فروش:02634461614
کارشناس فروش:09059000372
کارشناس اموزش و خدمات پس از فروش:09122681561

تماس بگیرید

تولیدکننده

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

حداقل تعداد سفارش خرید برای این محصول 2

فروش ویژه
فروش ویژه

هیچ امتیاز پاداش برای این محصول وجود ندارد.

لینک این محصول را به اشتراک بگذارید


شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

آچار کارتر S برند A-Kraft

آچار کارتر AKRAFT 8*10mm S : ماشین و حرفه‌ی مکانیکی آنقدرها هم که به نظر می رسد راحت نیست و پیچیدگی های خاص خود را دارا میباشد. اگر به حرفه مکانیکی علاقه مند باشید یا حتی یکی از حرفه ای های این عرصه باشید حتما با نام کارتر آشنا میباشید. کارتر به صورت حرفه ای به محفظه‌ای که میل‌لنگ در آن قرار گرفته و روغن موتور برای سرد شدن در آن می ریزد، میگویند. این واژه نیز در اصطلاح عامیانه به غلط «کارتل» نیز نامیده می شود و دارای کاربرد است.

بزرگ‌ترین محفظهٔ درون موتور کارتر میباشد که روغن موتور داغ  برای رفتن به موتور در این محفظه خنک میشود. حتما می دانید درون خودرو چراغی به نام چراغ تعویض روغن وجود دارد که با روشن شدن خود به شما هشدار میدهد تا روغن ماشین را تعویض کنید.

عملکرد آچار کارتر  S

اگر تمام اجزای خودرو به درستی کار کنند و از آنها مراقبت شود، ماشین شما تا مدت ها شاید سالها دچار مشکلی نخواهد شد، پس به ماشین و اجزای آن و نحوه کار شان نظارت داشته باشید. در زمانی که ماشین شما روشن است هوا باید در کارتر جریان پیدا کند، اگر کارتر سالم باشد و درست کار کند از تشکیل لجن در روغن یا حتی فیلتر جلوگیری خواهد کرد و حتی تهویه موتور نیز به درستی انجام خواهد شد.  

فیلتر روغن ماشین وسیله ای مهم برای روان کردن روغن است و می تواند آن را تصفیه کند. این وسیله به دیگر اجزای ماشین مانند: کارتر، یاتاقان ها و قسمت هایی که در معرض اصطکاک هستند کمک می کند تا به آنها آسیبی نرسد.

لوازم جانبی

محصولات مشابه