تولید پشت آمپرهای 3 بعدی بدون نیاز به عینک مخصوص

تاریخ انتشار: 98/05/30
نمایش: 24
(0 رای)

کمپانی بوش به عنوان توسعه دهنده و مخترع بسیاری از تکنولوژی های روز صنعت خودروسازی، بر روی فناوری جدید داشبوردهای دیجیتالی کار می کند و در تلاش است تا نمایشگرهای 3 بعدی را برای ماشین های نسل بعد به واقعیت تبدیل کند.ایده آن تنها برای صفحه کیلومترهای دیجیتالی بوده و ریشه در افزایش ایمنی خودروها دارد و رانندگان با داشتن اطلاعات اتومبیل خود به شیوه ای کاملا متفاوت، می توانند اولویت های ماشین خود را درک کنند.

در حال حاضر صفحه نمایشگرهای آنالوگ و یا حتی دیجیتال اطلاعات مهمی را در کنار اطلاعات پایه در صفحه کیلومتر به رانندگان نشان می دهند که تشخیص دادن اهمیت آنان کار دشواری است، اما ایده بوش اولویت ها را در قالب فناوری 3 بعدی به رانندگان نشان خواهد داد.

دکتر استیفن برنز، رئیس بخش چندرسانه ای کمپانی بوش می گوید که عمق میدان نمایش صفحه کیلومتر بدان معنی است که رانندگان می توانند اطلاعات تصویری مهم را سریع تر درک کنند، خواه از سوی سیستم های کمکی و یا هشدار از راه دور همچون سیستم های تشخیص مانع و برخورد باشد. در کنار هشدارهای ایمنی، از این فناوری می توان برای نشان دادن بهتر موانع جاده ای، مسیریاب‌ها و یا استفاده پیشرفته تر از دوربین های 360 درجه باشد.

منبع:سایت پرشین خودرو

نظرات کاربران
(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*